sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Ja päivät valoa loistaa ikkunoiden raoista

Täällä ollaan! Miten kuukausi taas vierähtänytkään? 
No onhan se tän kaiken synkkyyden keskellä, jossa mä oon rämpinyt vaan päivästä toiseen saamatta mistään kiinni.. 
Ei en ole masentunut, koskaan edes ollutkaan, mutta helposti mainittaisko taas syksyviha?  synkkyydessä rämpivä kunnes taas havahdun ja mietin, miten positiivisuus taas pelastaisi.


Muutama valoisampi päivä on saanut mieltä hieman pirteämmälle enkä ole nukkunut aamupäivää, päiväunia ja mennyt nukkumaan yhdeksältä- ainakaan ihan joka päivä. 

Ihanaa oli myös melkein viikon vierailu enolassa ja päivät, kun Joonas on ollut kotona.
Ollaankin käyty ulkoilemassa, HopLopissa ja syömässä ja muutenkin saanut ottaa vähän rennommin, kun on toinen jakamassa arjen askareita.


Sisun päiväkodissa oloonkin ollaan tekemässä muutoksia. 
Sisu on ollut joka päivä 8.00-12.00, joka on alkanut tuntumaan raskaalta, kun ehditään Sirpan kanssa justiin käymään kerhossa ja kiireellä päiväkodille. Säälittää myös Sisun pyynnöt "ettehän mee Siupan kanssa kerhoon, kun Sisukin haluisi?" :(

Ajatuksena olisi, että Sisu olisi kolme päivää viikossa kahdeksasta neljään, jolloin kerkeisin asioita enemmän hoitamaan ja poikakin pääsisi kerhoilemaan parina päivänä viikossa.
Tosiaan meillä päiväkotia käytetään kehitys asioita edistävänä, joten se on pakollista vaikka mä kotona olenkin Sirpan kanssa ja teen työtkin mitä tarvii täällä. 
Pakollisuuden takia onkin helpoin yrittää löytää meille sopivaa aikaa ja rytmiä sillä jos pakkoa ei olisi niin Sisu olisi meidän kanssa kotona siihen saakka, kun ulkopuoliselle töihin lähtisin.


Kaikki tämä synkistely on vaikuttanut mun lastenvaate osteluunkin niin, ettei ole muuta tullut osteltua kuin timantteja Rodinilta kaksin kappalein. Hyvä minä! Ainii plus muutama muu juttu, mutta mulla ei tosiaan ole mennyt puoliakaan rahoja kuukauden aikana mitä yleensä;D 


Nyt mä jatkan hetken talojen, mattojen, matkarattaiden ja itelleni vaatteiden pläräilyä netin ihanassa maailmassa! 

Ihanaa ja valoisaa viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä <3 Mä niin tiedän ton syksyolon! Tai mulla alkoi tänä vuonna vasta synkistään nyt, kun tuli lumet just viime viikolla ja tää kauhee pimeys :/ Ärsyttää! Nyt odottaa vaan joulua ja sit joulun jälkeen kesää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Mä odotan, että tulis nyt ne lumet oikeesti maahan eikä sulais koko aikaa!

      Poista
  2. Ihana kuulla teistä. Ootteko kotiutunu sinne hyvin. Tsemiä syysoloon. Kyllä se siitä, joulun jälken on jo paljon valoisampaa ja siitä se sitten vaan hetki hetkeltä lisääntyy..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän me ollaan kotiuduttu, mutta mä en oikein viihtynyt:/

      Poista