torstai 28. marraskuuta 2013

Tämä torstai

Oli erilainen torstai. 
Yleensä kotona ollessa mennään Sirpan kanssa kerhoon, jossa syödään edullisesti kattava lounas. 
Tänään ei menty sillä Sirpa on kipeä. 
Jo muutaman päivän meillä on ollut nuutunut, yskäinen ja räkäinen tyttö.
Sisu on ihme kyllä ollut päiväkotikuntoinen vain hetkittäin vuotavalla nenällään, joten toivoa on ettei tauti iskisi sen enempää.

Me siis jäätiin kotiin lötläilemään; Sirpa tunki mun suuhun tavaroita ja heitteli niitä mun naamaan mun torkkuessa reilun tunnin sohvalla ja Joonas istui tietokoneella. 
Mun noustua jatkounilta hätistin Sirpan ja Joonaksen ulkoiluttamaan Täplää ja mä jäin järkkäilemään kämppää. 
Pommivaara uhkaa vaikka edellisenä päivänä hinkattu ja puunailtu??!! Ihan tuttu juttu...


Joonas haki Sisun päiväkodista ja yritettiin mennä päiväunille koko perhe, mutta Sisu oli eri mieltä ja pomppi meijän sängyssä kuin pieni eläin, joten mä luovutin ja noustiin ylös.

Löysin nää lakanat 15e/kpl Cittarista maanantaina!

Sirpan ja Joonaksen nukuttua pari tuntia me lähdettiin Sisun kanssa hakemaan mun huollosta tullutta puhelinta. 
Menee niin hermo tuohon puhelimeen! 

Se on ollut mulla reilu kaksi kuukautta, kun mun täydellinen Galaxy S 3 varastettiin ja pihistelin muutaman kympin ja valitsin muka yhtä pätevän Galaxy S 2 plussan, kun en mä muuta tee kuin käy Facebookissa, luen blogeja, käytän navia ja ihan peruspuhelimena.

Voisihan tuo olla mun käyttöön ihan hyvä, jos siinä voisi käyttää mitään toimintoa noista saati sitten vastata puhelimeen tai käyttää herätyskelloa ilman, että se jumii niin, että akku pitää irrottaa ennen kuin saa sammutettua ja päälle! 

Reilu kaksi kuukautta mulla, joista monta viikkoa huollossa ja nyt on laitteessa neljäs piirikortti...
Enpä tiedä viitinkö edes päälle laittaa, miten se neljäskään nyt toimisi?

Joonas on lupautunut ostamaan mulle sen S3, jolla olisi hintaakin enää alle 300! Tai jonkun muun jos  huolisin, mutten tosiaan halua antaa periksi, kun ei tuokaan parin kympin puhelin ole ja hyvitys on 60e luokkaa. Argh...

"Sisu on näin ni ota kuva!"

Piti siis hermoja lepyttää ja käydä samalla vähän kaupoilla! Itseasiassa Lindexille oli pakko mennä, kun tilasin itelleni vaatteita ja paketti oli saapunut.

Sirpalle ostin ihan tarpeeseen kolme osta 2 maksa 3 mustaa paitaa, kun kaapissa tytöllä on näitä yksi 86cm, joka on jo pieni ja aina mustaa tarvitsee! Ja nyt, kun näitä vielä on saatavillakin..


Kissapaitaa olen monesti ihaillut ja nyt ostin senkin. 

Takit oli -50% ja totaalikyllästyminen Sirpan takkeihin ja kaikkiin muihin vaatteisiin! teki 15e takin ostamisen tooosi tarpeelliseksi.



Arvaten Sirpa rakastui takkiin ja nimesi sen pupu takiksi, josta ei meinattu luopua vaikka kuumeiset posket hohkasi ilman takkiakin..♥

Kirpparillakin tehtiin ennen sulkemista pika kierros ja löysin Sirpalle 1e Name It- farkut ja 2e kultaiset tossut.


Nyt öitä ja toivon terveempää huomista sekä viikonloppua, että päästäisiin tekemään jotain kivaa taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti