maanantai 13. tammikuuta 2014

Maanantai

Voi miten ihana maanantai! Toden totta niinkuin vähän vitsillä heitin, että mun olotila paranisi muka arkeen paluun aikoihin ja jaksaisin olla pirteä ja eläväinen. Niin tosiaan kävi!

Mulla on ollut ihan huippu olo melkein koko ajan, väsymys ei vaivaa lainkaan niin pahasti ja päivät on menny ilman päikkäreitäkin. Ihanaa! 

Eilen hain Ellokselta tilatut tyynyliinat meijän sänkyyn ja ne on tosi kivat!
Kuvassa silittämättä ja kyllä huomaa;)


Huomenna tänään  mun pitäisi käydä raskauden verikokeissa ja kampaajalla laittamassa kulmat ja leikkuuttamassa ottahiukset. Sirpa lähtee mun mukaan, saa nähdä miten se reagoi piikkeihin ja tuohon kampaamoon! Vaikka mukana paljon kulkee niin nuo on sellaisia joissa pyrin käymään ilman lapsia.

Tajusin tuossa, että mun kaksi kampaamokäyntiä oli täysin turhia mun yrittäessä saada hiukan vaaleampia hiuksia vaaleilla raidoilla sillä ne ei edes käyneet mulle! Ostin kampaamosta hiusvärin ja vedinkin hiukset vain yhdellä värillä ja on paljon parempi. Seuraavaksi saa olla vielä astetta tummemmat niin tuntuu omilta jo.
Ripsetkin piti käydä laittuuttamassa, mutta ne jäi, kun Joonas ei ole ollut kotona.


Nyt unille, öitä kaikki :)


4 kommenttia:

  1. Tosi kivat nuo Elloksen tyynyt :)! Ja mukava kuulla, että väsymys on helpottanut. Toivotaan, että energinen olo jatkuu ♥.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykästyin heti tyynyihin kun näin ne, sopii meille!
      Toivotaan, että jatkuu! Luulen, sillä tähän vaikuttaa varmasti moni asia tällä hetkellä..

      Poista
  2. Siis mitä teille kolmas tulossa? Oi kuinka ihanaa! :) Onnellista odotusta! <3

    VastaaPoista