lauantai 22. helmikuuta 2014

Ihanat astiat- Ikea Bråkig

Mun kaksi kaveria tuli Pohjanmaalta käymään ja pyörähtämään Ikeassa. 
Mulla oli tarkoituksena ostaa kaapin lukkoja jos saisi hillittyä Sirpan vaatteiden vaihtobuumia, mutta tietysti ne oli loppu.. Jotain muuta sen sijaan löysin!



Nimittäin uusia kuppeja ja kulhoja, joita olen jonkin aikaa mielessä pyöritellyt. Mitään kivoja en ole pahemmin nähnyt ja olen aina siirtänyt niiden ostamista. Itseasiassa oikein ihania on Marimekon kaikki, mutta mä olen malttamaton ja tahdon ostaa kaikki kerralla, joten mun budjetti menee usein johonkin.. krhmm.. paljon tärkeämpään;D

Nämä siis miellyttivät silmää kovasti ja hinnaltaan olivat edulliset. Tykkään♥

Näitä siis oli Tampereen Ikeassa isot kasat vielä.

Kotiin jäi itkuinen Sisu, koska mähän käyn todella usein missään ilman lapsia en ikinä lähtien toisten ihmisten kanssa.. 
Sirpa sai ponnarin ja mun piti antaa oma Sisulle, kun sekin halusi ihan välttämättä.


Illalla sitten taisi selvitä itkuisuuden syy sillä muutama päivä terveineinä oltuamme meille tuli yrjö kylään......... Tosi hienoa, kun yli kaksi viikkoa jo oltiin kipeitä :(

10 kommenttia:

  1. No voi perä!!! Ei sit nähdä varmaan lomallakaan:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei varmaan.. Saa nhdä montako päivää tässäkin menee, kun 3/4 jäljellä ja yks toivon mukaan ohi jo.

      Poista
  2. Voi apua, ihania nuo mustavalkoiset! En vaan taida päästä sinne Ikeaan ikinä, tehty niin vaikeaksi bussilla kulkeminen :/

    Voihan yrjö :( Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tykkäsin kaikista, nyt pitäisi siivota pois vanhoja astioita ja raaskia noita käyttää :D

      Voihan yrjö joo.. No jos nää menis nyt sitte kerralla kaikki ja oltais loppu kevät terveenä. Toiveajattelua..?;D

      Poista
  3. Tosi kivan näkösiä noi astiat! Mulla onkin tarkotus ens vkolla viettää shoppailupäivä tampereella... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kivoja kyllä :) shoppailupäivä kuulostaa oikein hyvälle ;)!

      Poista
  4. Meillä on arkiastiat lähes kokonaan Ikealaisia. Ollaan vaan tähän asti suosittu perusvalkoista, kun sitä on ollut helppo yhdistää muihin astioihin.

    Tsemppiä ja paranemisia! Ihan järjettömästi kaikenmoisia tauteja liikkeellä. Me ollaan vielä säästytty kaikilta jotenkin kummasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei muita olekaan kuin arkiastioita :D tosin otin nyt käyttö Taika-sarjan, kun mietin miksi haudon noita "parempia" kaapissa ja käytetään vaan kolhiintuneita kuppeja ;)

      Voi kun meillä loppuisi jo..

      Poista
  5. No niin, siis vatsatauti teilläkin! Sama homma oli meillä - heti flunssan, kurkunpääntulehduksen ja korvatulehduksen perään. :/ Tsemppiä!

    Minäkin katselin noita astiota ja ovat ihania, mutta jotenkin värisävyt ei käy meidän sisustukseen, joten jätin ostamatta. Eikä ne olisi mihinkään mahtuneetkaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on tauti neljättä viikkoa... Hulluksi tulee! Kyllä me välissä oltiin kolme päivää "terveitä"..

      Ei meilläkään sovi sisustukseen varmaan, mutta ihanat ne meille kuitenkin on :D mahtuikin hyvin, kun siivosin kolmisen kymmentä kuppia hävitykseen!

      Poista